вторник, 13 януари 2015 г.

Колко Подходящо



Влизаме във твоята стая
ти светваш лампите и
ме въвеждаш вътре
в хаоса на живота си
При двете легла и разхвърляните
дрехи по пода и масата
и спрелият часовник на
нощното шкафче
Сами сме, съквартирантката ти
е заминала пак някъде
по родните и места или
нещо такова
Питаш ме дали съм жаден и без
да чакаш отговор наливаш
вино в две стъклени водни чаши,
подаваш ми едната
и аз си мисля - колко подходящо

Тапетите по стените се лющят,
отпивам една преголяма глътка
виното не е хубаво, но аз гледам
голия ти гръб докато събличаш
блузата си и...

Скоро ще загасим лампите и ще
легнем на изтърбушеното легло
и в уравнението ще влязат други
променливи, може би

Тази нощ, аз ще те обичам и...
Толкова
Утре ще сме други
Непознати
Може би врагове?
И мисля си - нима това е грях?
Ммм, колко подходящо...

Няма коментари:

Публикуване на коментар